Sarapan pagi nasi lemak

Author: Herman & Naza // Category:
Ni dia nasi lemak kami. Ehm, sodapnya...nyam3


Hari ni kami sekeluarga sarapan pagi nasi lemak sambal sotong. Sama macam yang adik ipar aku (Ila) buat sebelum ni. Kalau ikutkan aku nak buat semalam sebenarnya, sekali tengok nasi banyak pulak. So, semalam kami sarapan nasi goreng jek. Tak mahu membazir lah katakan...


Actually, kitorang agak kerap juga sarapan nasi lemak ni. Hampir setiap minggu tapi biasa aku masak sambal udang. Tapi bila tengok Ila punya nasi lemak dengan sambal sotong, teringinlah pulak mengubah selera.


Bezanya, nasi lemak kami mesti ada telur. Walaupun selalu makan takde terpikir plak nak masukkan dalam blog. Tapi kali ni, husband aku ni plak yang excited ambik gambar. Pastu bila makan, rasa macam kat kedai pulak bila hias cantik2 camni. Ahaks, perasanlah plak...


Untuk makan tengahari ni plak aku nak masak nasi ayam. Sunday adalah hari memasak sedunia. Hihi...


Tunggu entry berikutnya ya...




3 Responses to "Sarapan pagi nasi lemak"

DiLLaiLa Says :
January 25, 2010 at 11:49 AM

hahaha..ni macam nak lawan balik je..kiki..

Nazariah Says :
January 25, 2010 at 5:50 PM

Hah, yang ni abg kena jawab sebab idea dia. Hihi...

Herman Says :
January 25, 2010 at 7:27 PM

Hehe sajer nak melengkapkan menu Sudut Resipi. Jangan risau, awak punya nasi lemak lagi ngetopp.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...