Author: Nazariah // Category:

Salam semua
&
" Selamat berpuasa"

Insyallah semoga Ramadhan kali ni akan
lebih baik dari tahun2 yang lalu

Semoga kita dapat menunaikan amal ibadat di bulan yang mulia ini dan semoga amal ibadat kita diterima olehNya

Di kesempatan ini juga kami sekeluarga ingin memohon maaf
kepada semua almaklumla kekadang kita tak sedar yang kita telah melakukan kesilapan
tanpa disedari...



Niat Puasa Sebulan


Sahaja aku berpuasa keseluruhan bulan Ramadhan kerana Allah Taala


Niat puasa harian


Sahaja aku berpuasa esok hari menunaikan fardhu tahun ini kerana Allah Taala


Doa berbuka Puasa


Ya Allah, keranaMu aku berpuasa, dengan Mu aku beriman dengan rezeki Mu
aku berbuka, dengan rahmat Mu wahai yang Maha Pengasih dan Penyayang







0 Responses to " "

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...