Aisyaku sayang

Author: Nazariah // Category:

As-salam,

Lama sgt tak update pasal si kecik aisya...erm, sekarang aisya dah berusia 6 bulan 2 mggu.

1) Dah boleh meniarap, mengundur, berpusing
2) Dah makan roti, biskut, nasi blender bersama ayam dan sup atau msk2 bening sayur
3) Pandai duduk(tp kena dudukkanlah) dah tahan sgt lama mmg dah jarang jatuh, kalau pandai duduk sendiri kena pandai merangkak dulu rasanya. Tapi, baru tadi dah cuba dok sendiri n berjaya...yeahh...gelak2 dia suka...
4) Dah angkat bontot dan bengkokkan kaki...tp belum gerak ke depan..hihi..
5) Kalau kita bye2...dia dah pandai angkat tgn smbil gerakkan jari..
6) Suka ketawa kalau abg n kakak main dgn dia.
7) Dah beberapa kali jatuh dari katil.. adus, bahaya ni...huhu... nasib baiklah rumah ni carpet sepenuhnya....kena berjaga2 lepas ni...
8) Dah pandai tgk tv, suka tgk kartun warna- warni agaknya... khusyuk sgt kalau tgk tv
9) Kalau dpt laptop mmg dia dah pukul2 guna tgn, sgt bahaya laptopku itu...dah la nak pakai lama...hihi..
10) Baru semalam dah pandai minum guna straw...hihi...terror kan...:p

Setakat ni dulu kot.. nnt kalau ingat, aku tambah lagi lah...

Jom layan gambar Aisya

Lihat pipinya, berkilat sungguh...hihi

Nak senyum tapi malu2 miow...ngeh3

Tetiba gelak sungguh2 pulak...:p

Entah ape x kena, after gelak boleh plak cemekkan muka...lawaklah aisya ni...



2 Responses to "Aisyaku sayang"

DiLLaiLa Says :
January 26, 2012 at 6:55 PM

hahah aisya pon drama queen cam sufia dulu..elok2 tgh gelak..TETIBE je cemik and nangis..xpasal2..huhu

Nazariah Says :
January 26, 2012 at 8:30 PM

hihi...tula kan...kelakar la pulak...diorg ni ada persamaan kot sbb lahir bulan yg sama...:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...