Penjenamaan semula

Author: Herman & Naza // Category:
As-Salam, 

Wah...tajuk tak boleh blahh kan ...hehe..Setelah lama ku berdiam diri dan tak berblog, hari ni ku kembali dgn blog yang berwajah baru. 

Sebenarnya sejak balik ke Malaysia ni, ku rasa tak banyak benda yang nak dikongsi bersama memandangkan hari-hari yang dilalui sama je seperti orang lain, tiada yang special pun. Cuma rutin harian ku dah berubah sejak Amna dan Hafiz ke sekolah. Memang agak busy menguruskan mereka.

Kalau dulu cuma kakak Amna je ke sekolah, sekarang abang Hafiz pun dah masuk Tadika Ihsan UTM. Alhamdulillah, Hafiz ok je ke sekolah, cuma hari pertama dan kedua ada menangis sekejap. Lepas tu, dah takde nangis-nangis lagi. Seronok bersekolah agaknya. 

Kembali ke tajuk, blog ni akan secara rasminya bertukar ke blog "cake"..hehe. Kalau selama ni, buat kek untuk sendiri makan, sekarang ni ku dah start ambil order. Harga yang ditawarkan InsyaAllah sangat berbaloi dan mengikut kemampuan pembeli. Lepas2 ni, kan ku start upload gambar kek2 tempahan. 

Sesiapa yang berminat, boleh lah lihat senarai kek, hanya click di "cakes list and prices." Tak perlu malu atau segan untuk membuat tempahan ye..:)

Untuk follower blog ini, ku akan cuba juga berkongsi cerita2 kami selagi ku rasakan sesuai utk dikongsi contoh progress anak2 atau cuti2 Malaysia. 

Sekian dulu buat waktu ini. Lepas ni ku cuba luangkan masa untuk blog berwajah baru ni..:)







0 Responses to "Penjenamaan semula"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...