Yeahh.... dapat ambik gambar Hafiz

Author: Herman & Naza // Category: ,

Dapat jugak ambik gambar Hafiz ni betul2. Walaupun baju tak berapa nak ok tapi bolehla. Kalo tak payahnya alahai nak ambik gambar dia. Al-maklumlah, Hafiz ni kan lelaki jadi tak pandai berposing macam kakak dia. Rasanya kalau masa Amna, memang dari kecik dah pandai posing.Kalau orang nak ambik gambar dia je, macam2la aksi dia yang keluar secara tak sengaja...Hehe... Kalau Hafiz ni kita nak ambik gambar dia je dia beria nak pegang camera. Hah kat bawah ni ada lagi satu gambar Hafiz.


Hafiz tgh main aper tu??? nampak gigi Hafiz yang dua batang tu bila senyum.

2 Responses to "Yeahh.... dapat ambik gambar Hafiz"

naza Says :
September 29, 2009 at 11:03 AM

Percubaan 123

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...