Happy 6th Anniversary

Author: Nazariah // Category:
Hari ini merupakan Ulang tahun ke 6 perkahwinan kami. Syukur kepada Allah SWT kerana telah memberi kami peluang hidup bersama sepanjang 6 tahun ini dan diharap semoga ikatan ini akan berkekalan sehingga akhir hayat kami.

Sungguh cepat masa berlalu, rasa baru semalam kami diijabkabulkan tanggal 29 Mei 2004. Syukur juga ke hadrat Ilahi kerana telah mengurniakan kami sepasang cahaya mata yg comel iaitu Nur Amna Nafisa dan Muhammad Hafizuddin. Kami sayangkan kalian berdua dan semoga menjadi insan yang berguna kelak.

Buat suami tercinta, En. Herman, semoga dapat menyelesaikan tugas sebagai student dalam masa yang diharapkan dan dapatlah kita kembali ke tanah air meneruskan kehidupan dengan lebih gembira. Semoga abang lebih tabah melalui liku2 kehidupan dan pembelajaran di bumi Aussie ini. Love u so much dan saya sentiasa di belakang abang.

Last sekali, semoga kami berdua dapat mengharungi segala dugaan hidup bersama di samping dua cahaya mata kami setakat ini. Mudah-mudahan ada rezeki lagi buat kami suatu hari nanti. Amin....


~ Happy 6th Anniversary ~




3 Responses to "Happy 6th Anniversary"

DiLLaiLa Says :
May 30, 2010 at 5:42 PM

alamak kejapnye...rs br je aritu..emm pape pon sy doakan supaye kekal bahagia sampai akhir hayat..n supaya dpt tmbh anak cpt2 sket supaye k.nz xboring kat umah..wahaha..=)

Herman Says :
May 30, 2010 at 8:25 PM

hehe...tq wahai adindaku. InsyaAllah, kalau ada rezeki, adalah nanti orang baru. Buat masa sekarang keadaan belum mengizinkan hihihi..

Nazariah Says :
May 30, 2010 at 8:35 PM

Ila, sek ni tak boring lagi. Kalo Amna sekolah pun ada Hafiz lg kat umah teman akak. Tggulah Hafiz sekolah nnt confirm daku kesunyian punyalah...:P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...