Happy Belated Birthday to Amna

Author: Nazariah // Category:
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

8th Dec 2010
... genaplah umur Amna 5 tahun....dah besar anak mama n ayah. Tapi oleh kerana pada tarikh tersebut ayah menghadiri conference di Singapore, jadi sambutan birthday Amna telah ditunda ke hari ini.

Tak sangka pulak, balik dari Singapore pagi tadi ayah buat kejutan...haha...ayah dah belikan kek Amna masa on the way balik ke rumah. Barulah mama Amna ni sibuk dok pikir, mesti ayah Amna penat nak kuar pegi beli kek pulak sebab baru balik dari Singapore. Rupanya ayah lagi advance...hihi...good2...happy Amna bila tengok ayah balik bawak kek. Pastu, yang bestnya ayah belikan cheese cake...yeahh...hilang kempunan mama....memang yummy lah ayah...hikhik...
Sambutan untuk birthday Amna kali ni hanya potong kek je tak jemput sesiapa pun memandangkan ramai kawan kami yang pulang ke Malaysia sekarang ni. Mungkin boleh cuba buat birthday party Amna utk tahun depan kalau ada rezeki lebih.

Mama dan ayah nak ucapkan Selamat Hari Lahir yang ke -5 buat kak Long (Amna), semoga kak Long diberikan kesihatan yang baik untuk terus membesar di depan mata mama dan ayah. Sentiasa dilindungi Allah S.W.T dan sentiasa berada di bawah lindunganNya, semoga kak Long menjadi anak yang solehah, cerdik, pintar dan berguna kepada keluarga, agama dan masyarakat di luar sana suatu hari nanti. Amin.... Jom layan beberapa keping gambar yang sempat mama snap tadi.


Nilah kek amna...ada pulak lilin yg tak dinyalakan...wakaka...bedal sajelah...

Sebelum tiup lilin...peace dulu...:)

Hafiz msh tak pandai buat peace...last2 muka dia yg ditutup dek tangan...

Yeahh...Amna potong ae mama...



0 Responses to "Happy Belated Birthday to Amna"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...