Boxing day

Author: Nazariah // Category:
Assalamualaikum...

Semalam sebelum ke train shed, kami singgah Big W untuk membeli Corelle...hihi...dah 2 tahun duduk OZ baru nak bershopping sempena boxing day..hik..sebelum ni bukan tak nak shopping tapi duit terhad...tahun ni baru ada sikit rezeki lebih utk beli brg2 ni...syukur alhamdulillah dengan rezeki Allah...

Sempena Boxing Day, ada 25% sale utk semua barang2 Corelle...so, dapatla aku merembat 2 dinner set bulat dan 2 dinner set petak...utk mangkuk2 corelle yg lain aku try beli next year InsyaAllah sebelum balik Malaysia...dapat 2 ke 3 biji lagi okla kot...pasni xdelah nak sibuk2 beli pinggan kat Malaysia lagi...sebelum ni pernah beli juga kat Langkawi pastu ada dua set homebrand punya...hihi..cukuplah nak cover tetamu2 yg dtg ke rumah kami nanti..(keh3, ada ke org nak dtg umah aku...kuikui)...

Sebelum bayar aku ternampak plak 2 biji periuk dgn 1 biji frypan nonstick dgn harga aud15 sahaja...so, aku rasa macam murah...aku pun beli je lah...next year aku target nak beli periuk belanga plak selain mangkuk2 corelle tu...berbaloi tak ek beli periuk kat sini..kena tanya pendapat org2 lain juga ni...al-maklumlah, balik Malaysia nnt byk sgt benda yg nak kena beli baru...so, kalau boleh barang dapur camni dah tak payah beli lagi..erm..pendapat akulah...

Apapun, terima kasih buat En. suami yang menyumbang sebahagian utk shopping hari ni...terima kasih banyak abang...:)


Taraa...nilah Corelle pertamaku di OZ..:)


4 Responses to "Boxing day"

DiLLaiLa Says :
January 3, 2012 at 12:24 PM

fuhhh borong habis!saye juge boxing day duduk diam2 kat umah..huk3

Nazariah Says :
January 4, 2012 at 2:27 PM

Ila, bila lg la nk beli...nnt duitnya habis x nmpk brg...baik akak mintak abg dulu...keh3..:p

Tp, nape ila dok umh plak? xde mood shopping ke?hihi...

DiLLaiLa Says :
January 4, 2012 at 7:55 PM

huuu budget pinggan saye arin dah abeskan ke lain...huuu terpakse la mengalah pulak..org tu penat keje kan..sian la plak..huk3

Nazariah Says :
January 5, 2012 at 1:56 PM

xpelah la, boxing day thn depan plak..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...