Ai la bubur kacang

Author: Nazariah // Category:



Saya tak ingatla pulak kenapa saya pergi carik pakcik google hari ni....tapi tiba2 saya terbukak blog Mat Gebu, resipi bubur kacang durian. Dalam dok berfikir2 nak pergi beli durian hujung minggu nanti, saya terus ke dapur dan merebus kacang hijau yang ada.

Kesimpulan yang dapat dibuat adalah, sesungguhnya saya tak boleh singgah ke blog resipi...habis semua resipi saya nak cuba. Tak cukup dgn tu, nak buat sekarang juga...erk...apakah???

Maka, inilah hasilnya....

Ekceli, bubur ni tak tgk resipi pun...huhu, tp tertarik dgn gmbr bubur durian mat gebu tu...

Huhu, xde durian bubur kacang tanpa durian pun jadik...semalam roti telur, hari ni bubur kacang...ai, esok, lusa, tulat apalah pulak...



2 Responses to "Ai la bubur kacang"

DiLLaiLa Says :
January 27, 2012 at 11:24 PM

sedapnye!lama x buat..last buat bubur kacang durian masa puasa aritu..buat byk2 kasi jiran2..hihi

Nazariah Says :
January 28, 2012 at 12:02 PM

La, akak pun lama x mkn durian, sebelum bersalin hari tu ada buat pulut durian...bubur kacang durian entah bila last mkn, tak ingat daa.. tu yg terliur je tgk gambar tu...huhu...awaitla mahal sgt durian kat sini...dah la masa balik Msia hari tu x musim lg...sabo je la...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...