Amna dan tigernya

Author: Herman & Naza // Category: ,

Hah tengokla tiger ni pun dipakaikan tudung. Saper lagi kalo bukan Amna yang pakaikan.Kalau nak tahu kami belikan Amna tiger ni di K-Mart dengan harga AUD 0.75 je.Kami pun hampir tak percaya dengan harganya kalo ikutkan kat label AUD 12. Memang masa tu ada sale pun kat K-Mart.

Selain tu kami belikan Hafiz bear.
Tak tahu nak belikan Hafiz ape, kebetulan harga bear tu hanya AUD 8. So, bolela belikan Hafiz. Patutnya Bear untuk Amna n Tiger utk Hafiz. Ni dah terbalik ni. Tapi nak buat camne dah Amna suka tiger tu. Bole jela......


Hah nila koleksi patung2 Amna n Hafiz kat sini. Setakat ni baru empat je sbb baru 2 bulan kami kat sini. InsyaAllah akan bertambah kalau ada sale kat mana2 nanti. Minnie mouse tu makngah diorang yang bagi sempena besday Amna setahun. Thanks Ila. Barney tu pulak Hafiz yang suka peluk. walaupun Barney tu kecik je saiznya tapi bolela untuk ada2. So, dua ni bawak dari Malaysia. Nak bawak2 banyak2 memang tak muat beg.


Ni plak aksi Amna bergambar dengan tigernya. Amna ni kalau disuruh posing memang suka.


"Hafiz, Amna pinjam bear Hafiz jap tau mama nak ambik gambar Amna ni".

1 Response to "Amna dan tigernya"

Herman & Naza Says :
September 29, 2009 at 10:51 AM

Cantiknya tiger tu Amna

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...